Česta pitanja

Gdje u marini usisati auto ili napumpati gume?
U marini smo montirali samoposlužnu stanicu za vozila  gdje su vam na raspolaganju samoposlužni usisivač i kompresor zraka za zračnice automobila i bicikala.
Stanica se nalazi uz cestu prema zgradi yacht servisa, a žetone za usisavanje možete kupiti na recepciji marine po cijeni od 1 €.
Za napuhavanje bokobrana ili gumenjaka i dalje možete koristiti kompresor pored ulaza u radionicu naše službe održavanja.


Kako koristiti e-punionicu za automobile?
Nakon postavljanja 6 priključaka za punjenje električnih automobila i besplatnog testnog razdoblja od godine dana, priključivanje na punjače sada naplaćujemo.
Do sada su samo rezidenti marine mogli koristiti ove punionice, a sada će, uz naplatu, to moći svi naši gosti.

Korištenje e-punionice odvija se putem mobilne aplikacije „NEXTCHARGE“. Cijena punjenja po kW/h iznosi 0,60 €.
Aplikacija je potpuno besplatna te ne zahtjeva registraciju i izradu korisničkog računa.
Korisnički račun možete izraditi ukoliko biste unaprijed htjeli dodati sredstva na Vaš račun i još lakše koristiti aplikaciju.

Donosimo kratke upute kako aktivirati „NEXTCHARGE“ aplikaciju:
  • Preuzmite vašu „NEXTCHARGE“ aplikaciju putem Google Play / Apple APP Store. Početna stranica aplikacije je ujedno i mapa sa svim e-punionicama u vašoj neposrednoj blizini.
  • Odaberite željenu punionicu ručno ili skeniranjem QR koda koji se nalazi iznad svake utičnice. Opcija za skeniranje QR koda nalazi se u desnom gornjem kutu početnog zaslona „NEXTCHARGE“ aplikacije. Skeniranjem QR koda direktno pristupate željenoj utičnici. Kod ručnog odabira trebate obratiti pozornost na označeni ID broj punionice koji se nalazi ispod QR koda (npr: IT*GES*EJNX) kako biste bili sigurni da ste izabrali pravu utičnicu.
  • Nakon odabira željene punionice aplikacija vas vodi na izbor načina plaćanja. Potrebno je upisati broj vaše kreditne kartice za naplatu. Aplikacija će za potvrdu i start punjenja inicijalno naplatiti jednokratan iznos u visini od 15 € radi osiguranja naplate. Taj će vam iznos biti vraćen na račun u roku od 24 sata od završetka punjenja. Naplata se vrši po obavljenom i zaključenom punjenju.
  • Ukoliko želite izbjeći upisivanje podataka s kartice prilikom svakog punjenja, možete izraditi korisnički račun i unaprijed dodati sredstva s kartice na vaš korisnički račun. Nakon prvog dopunjavanja vašeg korisničkog računa na kućnu adresu dobivate „NEXTCHARGE“ RFID karticu za lakše korištenje punionice.
  • Po izvršenom punjenju, putem aplikacije dobivate push notifikaciju s informacijom kako je punjenje uspješno završilo.
  • Nakon završetka punjenja, potrebno je odjaviti daljnje korištenje punionice te maknuti auto s predviđenog parkirnog mjesta.
  • Kako bi se osiguralo promptno oslobađanje postaje za druge korisnike, aplikacija naplaćuje vrijeme provedeno na punionici nakon punjenja i to 0,10 € po minuti.
Koje su mogućnosti za parkiranje vozila?
Marina ima mjesta za oko 700 vozila, na platoima uz more, iznad garaža, kao i ispod hotela Kanajt. U tim zonama uvijek možete naći slobodno mjesto za parkiranje svog vozila.
U špici se sezone ipak traži mjesto više, unatoč proširenju parkirnih površina. Zbog toga smo korisnicima usluge DRY DOCK, DRY BERTH i DRY MARINA omogućili parkiranje vozila na ugovornom mjestu broda, za vrijeme dok je plovilo u moru.

Naši dnevni i tranzitni posjetitelji, kao i čarter gosti mogu parkirati svoj automobil nešto povoljnije na prostoru ispod hotela Kanajt. Naplata na tom parkingu je na dnevnoj bazi, a platiti možete na parkomatima u marini.

Posljednjih godina zamijećen je trend povećanja dolazaka gostiju vozilima, uslijed čega smo bili primorani na manju reorganizaciju parkiranja. Vozila korisnika usluge DRY MARINA i DRY BERTH u suhoj marini ostaju parkirana uz plovilo na ugovorenom suhom vezu, odnosno na ugovornoj  poziciji toga plovila dok se ono nalazi u moru.

Naravno da je pristup vozilom u marinu do mora moguć kao i do sada, s tome da koristite besplatnih sat vremena za parkiranje, a nakon toga vraćate vozilo na ugovorno mjesto u suhu marinu.

Budući da marina nema dozvolu za djelatnost kampa/kampirališta, a kamperi često parkiraju u marini, učestalo i neprestano smo na meti inspekcija koje nam ciljano dolaze u nadzor čim vide kamper na parkingu, a kazne su vrlo visoke. Nažalost, nismo u mogućnosti pratiti svakog tko kamperom ulazi na područje marine, a vrlo su česti slučajevi korištenja kampera/karavana za boravak. Fokus našeg poslovanja je sigurnost brodova na vezu u moru i na kopnu. Zbog svega navedenog odlučili smo karavane i kampere koje naši gosti koriste umjesto osobnog vozila, usmjeriti na pozicije izvan marine, ali opet u blizini.
I nadalje će biti moguće nakratko ući u marini radi iskrcaja stvari na brod, ali ćemo nakon toga zamoliti vozača da se parkira na za to predviđenom parkingu.
Pri tom napominjemo kako kamperi i karavani i nadalje na novoj poziciji ne smiju biti prikopčani na struju niti je boravak u  njima dozvoljen.
 
Kućni ljubimci u marini
Naša je marina prilagođena kućnim ljubimcima pa nastojimo omogućiti dobar suživot vlasnika pasa i onih koji to nisu.
Stoga smo na nekoliko pozicija u marini postavili držače na kojima možete privezati svoje četveronožne prijatelje prije nego uđete u trgovinu, recepciju ili sanitarije.
Podsjećamo da su i naši restorani pet friendly uz uvijet da kućni ljubimci ne remete doživljaj ostalih gostiju na terasi.

Potražite ovakav znak i privežite psića prije ulaska u recepciju marine, sanitarije ili trgovine.





Kako želimo da boravak u marini svim našim gostima bude jednako ugodan, potrebno je malo tolerancije i poštivanje osnovnih pravila ponašanja u javnom prostoru, kako bi suživot s ljubimcima bio bez napetosti i neugodnih situacija.
Odgovornost je vlasnika psa da pri kretanju po marini pas u svakom trenutku mora biti na uzici, a opasni psi svakako moraju nositi i brnjicu.
Naročito pazite da vaše ljubimce odvedete na šetnicu radi vršenja nužde, te da istu ne obavljaju po konopima i opremi drugih brodova.
Važno je da pokupite iza svog psa, a u tu svrhu smo, uz standardne, postavili i posebne kantice za izmet s vrećicama.
Prošećite do Hotela Kanajt i potražite poseban kutak namijenjen psima - igralište s malim bazenom gdje se vaši ljubimci mogu poigrati i osvježiti.

Ukoliko želite povesti ljubimca u restoran ili pizzeriju  obratite se konobaru i uputit će vas u dio restorana predviđen za boravak s ljubimcima.
Vlasnike pasa ljubazno molimo da se tijekom boravka u restoranu suzdrže od hranjenja psa sa stola, podizanja psa na stolac ili u krilo. Tijekom boravka u restoranu vaš krzneni ljubimac mora biti na uzici i ne smije ometati druge goste ili konobare u kretanju.

Ukoliko imate nemirnog psa koji nije navikao na boravak u restoranu, preporučamo da ga tijekom obroka nakratko ostavite na brodu, iz obzira prema osoblju i ostalim gostima restorana.
Gdje pravilno zbrinuti otpad?
Otok Krk hrvatski je pionir u odvajanju otpada - od 2005. godine ima kvalitetno organizirano razvrstavanje i prikupljanje, te reciklažu otpada. Već je u europskom vrhu s odvajanjem preko 55% prikupljenog otpada, a cilj nam je do 2022. odvajati čak 80%, za što je nužna dobra suradnja svih dionika života na otoku.

Marina Punat ponosni je partner u sklopu inicijative Eko otok Krk. Na području marine  na čak 10 mjesta nalaze se spremnici za odvojeno prikupljanje otpada, a još su 4 lokacije sa spremnicima za poseban opasni otpad. Tu ubrajamo motorno ulje i sve povezano s njime (otpadno ulje iz motora, zauljena ambalaža, zauljeni filteri, zauljene krpe i upijajuće spužve, te voda i mulj iz kaljuže), stare baterije, električnu i elektroničku opremu, a svaku vrstu opasnog otpada valja odložiti u pripadajući spremnik.

RAZVRSTAJTE OTPAD - kao i doma!
  • Već na brodu odvojite plastiku, metal i staklo od komunalnog otpada.
  • Stare baterije svih veličina (AA, AAA i dr.) odložite u posebni spremnik koji ćete pronaći u nautičkoj trgovini.
  • Kemijski i opasni otpad, nakon popravaka i radova na brodu, odložite u posebne spremnike predviđene za to.
  • Pokupite izmet za svojim ljubimcem ili otpatke za svojim djetetom. Mi ćemo se pobrinuti da se sav otpad redovno odveze i reciklira.

NAPUNITE PLAVU VREĆU

Kako neminovno iza svakog od nas u prirodi ostane nešto otpada koji netko drugi mora pokupiti za nama, tako je potrebno da i mi učinimo isto za druge. Na tom principu solidarnosti počiva ideja inicijative «Blue Bag» - apel da pokupimo sa plaža otpad koji je more izbacilo, a koji je nastao tko zna gdje. Ako prilikom boravka u prirodi svatko od nas napuni barem jednu plavu vreću, dugoročno ćemo smanjiti količinu otpada u moru i pomoći u kolektivnom čišćenju obale. Plavu vreću možete preuzeti na našoj recepciji i ponijeti ju na izlet u prirodu, te napuniti plastičnim, staklenim i drugim otpadom koji pronađete u moru i na obali. Napunjenu plavu vreću odložite kraj spremnika za otpad, a mi ćemo se pobrinuti da se odveze i reciklira.

Eko punktove za odlaganje otpada potražite na planu marine.
 
Što možete učiniti za manje otpada u moru?
ZAMIJENITE JEDNOKRATNU PLASTIKU

Umjesto jednokratnih PVC vrećica za kupovinu koristite vrećice za višekratnu uporabu i platnene torbe. Svoju platnenu torbu preuzmite besplatno prilikom sklapanja godišnjeg ugovora ili ju potražite u našoj nautičkoj trgovini. Potpuno izbacite s broda jednokratne plastične tanjure, čaše, slamke i pribor za jelo i zamijenite ih kvalitetnijim i trajnijim alternativama. Njih će vjetar puno teže otpuhati s palube u more. Hranu poput čipsa, keksa i voća servirajte u zdjelicama, a ambalažu (plastične vrećice i mrežice) primjereno odložite u otpad kako ne bi završile u moru. Svu palubnu opremu dobro učvrstite kako ne bi odletjela u more.

UGRADITE BILGE SKIMMER

Uobičajeno je da se u kaljuži svakog broda, uz morsku vodu nađe i nešto ulja, što kaljužna pumpa marljivo izbacuje van. Kako biste spriječili onečišćenje mora oko svog broda, u kaljužu postavite spužvu koja na sebe vezuje ulje i gorivo, tj. pročišćava kaljužnu vodu i čini ju neškodljivom za okoliš. Ta spužva naziva se «bilge skimmer», a u našoj nautičkoj trgovini možete ju kupiti s 10% popusta, uz Marina Club Card.

BESPLATNO ISPRAZNITE CRNI TANK

Dok ste u marini vjerojatno koristite naše kupaone i blagodati kuhinje u našim restoranima, no kad isplovite i koristite brodske sanitarije vaš tank s otpadnim vodama vrlo se brzo napuni. Nipošto ga ne praznite na otvorenom moru, zbog sapunice i detergenata koji su štetni za okoliš. Po dolasku u marinu besplatno ispraznite crni tank, koliko god puta želite. Svakako ga ispraznite prije podizanja plovila (na suhi vez ili na remont) kako ne bi došlo do nepredviđenog istjecanja i neugodnog onečišćenja. Pražnjenje crnog tanka brz je i besplatan proces, kako za stalne goste, tako i za plovila u tranzitu. Obavlja se na plovilu u moru, a odvija u servisnoj zoni pored gata A1, kako ne bi ometali rezidente u marini. Rezervirajte termin na recepciji barem 1 dan ranije ili na support@marina-punat.hr
Je li voda u marini pitka?
KORISTITE PITKU VODU – malo je poznato da je voda u Hrvatskoj iznimne kakvoće i da je voda iz vodovoda posvuda pitka, a nerijetko i kvalitetnija od uobičajene vode u bocama koja se prodaje u supermarketima. Voda u Puntu prirodna je izvorska voda koja dolazi iz izvora Vela Fontana na otoku Krku i minimalno se tretira kako bi bila sigurna za konzumaciju. Redovna testiranja potvrđuju 100% zdravstvenu ispravnost vode iz našeg vodovoda. Stoga nabavite staklenu ili termos bocu i na izlet ili plažu, umjesto vode u PET ambalaži, ponesite rashlađenu vodu u boci za višekratnu uporabu.
Transport broda?

Ukoliko vaš brod tek treba stići u marinu kopnenim putem, molimo da nam to obavezno pismeno najavite kako bismo na vrijeme pripremili vez.
Molimo kontaktirajte i naš yacht servis radi narudžbe termina za dizalicu.
 

Kako poslati pošiljku na svoje plovilo?
Drago nam je što mnogi gosti doživljavaju našu marinu kao drugi dom. Često nam dolaze pisma i pošiljke namijenjene vama ili u marinu dolazi različita roba za vaš brod. Kako bismo što brže i bolje preusmjerili poštu i pakete kamo treba, molimo vas da se pobrinete za to da pošiljatelj uvijek navede vaše ime i prezime, ime broda te svakako kontakt broj, najbolje broj mobitela. To će nam uvelike olakšati identifikaciju pošiljaka, uz napomenu kako marina ne odgovara za preuzete pošiljke.
 
Velike pošiljke za brod nažalost nemamo gdje skladištiti pa vas molimo da unaprijed najavite ukoliko planirate isporuku nekog većeg paketa. U slučaju da u vrijeme preuzimanja niste u marini, možete to najaviti našoj službi za korisnike, a mornari marine će takvu veliku pošiljku spremiti na vaš brod. Ova usluga se dodatno naplaćuje.

 
Gdje naručiti radove na svom plovilu?
Molimo pravovremeno kontaktirajte naš Yacht Service za radove, detalje i termine.
Naši ovlašteni partneri su vam na raspolaganju za razne radove.

Najbolje što se za brod može učiniti, je redovito godišnje održavanje, servisiranjem motora/pogona , uređenjem podvodnog dijela, izmjena cink anoda, što svakako preporučujemo.
Servisirani motor i/ili pogon znatno će bolje, ukoliko do toga dođe, podnijeti duže nekorištenje. Novi antifouling će spriječiti nastajanje većeg obraštanja, posebice sitnih školjaka koje kasnije neće biti moguće ukloniti samo pranjem ili laganim brušenjem. Tada će za obnovu antifoulinga biti potrebni veći,  a samim time i skuplji radovi.

 
Radno vrijeme tijekom godine
Radna vremena službi i usluga u marini i brodogradilištu možete pogledati na ovoj stranici.
Saznajte kakvo će biti vrijeme
Osim mnogobrojnih aplikacija za stanje i prognozu vremenskih prilika, vremensku prognozu i karte vjetrova, tlaka i oborina  možete saznati  na meteo.hr ili putem mobilne aplikacije marine.

Marina Punat ima vlastitu meteo stanicu gdje se mogu provjeriti trenutno vremenski uvjeti, ali i povijest vremenskih prilika.

Dnevna vremenska prognoza na četiri jezika te sedmodnevni trend vremenskih prilika dostupan je na recepciji marine.
Korištenje priključka struje na vezu
Kada boravite u marini, jedno plovilo može biti prikopčano samo na jednu utičnicu na strujnom ormariću. Iz sigurnosnih razloga, a i zbog fair play odnosa prema ostalim korisnicima, molimo vas  da  se  toga  i  pridržavate.  Plovila koja  nisu  propisno  prikopčana  mogu biti iskopčana s naše infrastrukture bez prethodne obavijesti.

Iskustvo dokazuje da su elektro-instalacije najčešći uzrok požara.

 
Korištenje transpondera za priključak na elektro sustave marine jačine 32A, 63A i 125A
Korisnici plovila koja trebaju jaču snagu struje, mogu na recepciji marine kupiti čip i uplatiti željeni iznos za potrošnju struje.

Ukoliko  iznos  na  žetonu  nije  dovoljan za   daljnje   korištenje   ili   očitavanje   s čipa  na  ormarić  nije  izvedeno  pravilno, display  na elektroormariću pokazuje grešku. Ako se iz nekog razloga uključi   FID   sklopka  (zaštita koju ima svaka utičnica),  dolazi  do  isključivanja  korisnika. Tada  može  intervenirati  jedino  ovlaštena  osoba  pa  vas molimo  da  o tome  obavijestite  mornare ili  recepciju.  Posebno  je važno  da  kabel i  utikač  na  plovilu  bude  ispravan   i  primjeren    utičnici    na    elektroormariću.

Preporučamo  da  kabel  ne  bude  duži  od 20  m.  Radi  optimalnog    i  sigurnog  priključivanja  svih  brodova  u  marini  moguće  je  koristiti  samo  jedan  priključni  kabel,  odnosno  jednu  utičnicu.  Na  taj način    poštujemo    sigurnosnu    normu.

Marina  Punat  osigurava  izravan,  uzemljen  priključak  električne  energije s obale. Napon u ovoj  marini je 230 v  -  50  hz  a  utičnice  su  po  standardu  EN  60609-2.
Popust na vjernost već nakon 5 uzastopnih godina
Ugovorni gosti marine ostvaruju i posebne pogodnosti. Već nakon 5. ugovorne godine, obračunavamo prvi popust. Skala popusta na vjernost kreće se od  3%  do  20%    za  ugovorne  partnere kod  kontinuiranih  godišnjih  ugovora (osim  za  partnere  koji  svojim  plovilima  obavljaju  gospodarsku  djelatnost iznajmljivanja  i  pružanja  usluga  smještaja – charter).
Kako rezervirati besplatan termin za pražnjenje crnog tanka?
Podsjetimo - za ispuštanje krutog i tekućeg otpada, zauljenih voda, fekalija i drugih tvari koje onečišćuju more Lučka kapetanija naplaćuje izrazito visoke kazne!

Čemu riskirati kaznu, kada je pražnjenje tanka otpadnih voda s broda pomoću pump-out uređaja u marini potpuno besplatno?
Tankove praznimo od ponedjeljka do petka u dva termina: 9:00 i 13:00 sati na fiksnoj poziciji kod gata A1, a termin je potrebno rezervirati najmanje jedan dan unaprijed.

Provjerite u kakvom je stanju vaša kaljuža – vlasnik plovila je u obvezi u kaljužu broda staviti eko-spužvu ili sličnu napravu koja prikuplja onečišćenja koja mogu nastati kao posljedica tehničke mane ili neodržavanja plovila, a sustavom pražnjenja kaljuže mogu dospjeti neposredno u more. 

Čuvajmo naše more od biološkog zagađenja i zagađenja deterdžentima, uljima i drugim otrovnim tvarima! Ekološka šteta koja može nastati ispuštanjem otpadnih tvari u okoliš za posljedicu može imati uništenje okoliša, prirode i krajolika, morske flore i faune i teško se ispravlja!

Marina Punat ima osigurana sredstva i opremu za sprječavanje onečišćenja mora te uklanjanje posljedica onečišćenja mora. Ovlaštenik koncesije luke posebne namjene Marina Punat d.o.o. ima primijenjen i certificiran sustav kvalitete sukladno normi ISO 9001 kao i sustav upravljanja zaštitom okoliša sukladno normi ISO 14001 odobren od strane BUREAU VERITASA.

Nazovite +385 (0)51 654 111 ili pošaljite mail na support@marina-punat.hr
Kako funkcionira WLAN?
Cijela    marina    pokrivena    je    internet  signalom, a usluga je besplatna.   Dovoljno   je   ponijeti   svoj smartphone  ili  notebook  i  biti  uvijek online.  Internetska  mreža  marine  je vrlo široka, a signal je dovoljan za preuzimanje uobičajene količine podataka, tj. pregledavanje pošte, vijesti, surfanje internetom. Sve što trebate učiniti je prijaviti se na mrežu jednostavnim postupkom bez prethodne registracije.
Koja su sidrišta koncesionirana?
Detaljne upute i popis sidrišta za brodice i jahte u nautičkom turizmu koja su dobila koncesiju za upravljanje i samim time naplaćivanje pristojbe možete potražiti kroz nautičku aplikaciju nIS.
Provjerite tko sve može raditi na vašem plovilu i kako
Kako bismo u što većoj mjeri zadovoljili potrebe za raznim servisnim uslugama na plovilima, Brodogradilište Punat i Marina Punat omogućili su velikom broju servisera pružanje usluga na svojem koncesijskom prostoru. Sklopljeni su brojni ugovori sa serviserima raznih djelatnosti, koji svoje usluge mogu obavljati na vašem brodu. 
 
Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. su nositelji koncesije na pomorskom dobru i mogu nadzirati sve pružatelje usluga koji rade na ovom koncesijskom prostoru. 
Ako dogovarate servisne radove koje će obavljati serviseri, a nisu na listi naših ugovornih partnera, molimo vas, uputite te servisere da se pravovremeno, prije dolaska u marinu najave i reguliraju svoj status, ishoduju dnevnu dozvolu za rad i plate naknadu, neovisno o tome radi li se o radovima u garantnom roku ili nekim drugim radovima.

Marina Punat d.o.o. i/ili Brodogradilište Punat d.o.o. će dozvoliti korištenje infrastrukture i svojih resursa ukoliko procijene da je serviser udovoljio uvjetima iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa društava Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. 
   
Koje korake treba poduzeti vanjski serviser, koji nije ugovorni partner marine i brodogradilišta, kako bi dobio dozvolu za korištenje naše infrastrukture i radio na vašem brodu?
 
1.       Serviser najprije treba provjeriti može li udovoljiti našim uvjetima. Uvjeti su detaljno opisani u Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Marine Punat d.o.o. i Pravilniku o zasnivanju kooperantskog odnosa Brodogradilišta Punat d.o.o.  
2.       Ukoliko serviser procijeni da bi mogao udovoljiti našim uvjetima, e-porukom će zatražiti dozvolu za korištenje naše infrastrukture minimalno 3 (tri) dana unaprijed prije termina radova. Zahtjev s podacima i preslikama tražene dokumentacije (što je detaljno specificirano u Pravilniku) šalje  na e-adresu: yacht-service@marina-punat.hr
3.       Nakon toga serviser plaća naknadu za korištenje infrastrukture i podiže svoju dnevnu dozvolu na recepciji Yacht servisa, ako je prethodno od Marine i Brodogradilišta primio potvrdni odgovor.   
Plaćanjem naknade i primitkom dnevne dozvole za rad se podrazumijeva da je serviser, kojem se odobrava rad na dnevnoj bazi, pročitao, razumio i prihvatio Uvjete poslovanja te obveze i odredbe iz Pravilnika o zasnivanju kooperantskog odnosa na našem koncesijskom području.
 
Ističemo kako obveza plaćanja naknade za korištenje infrastrukture marine i brodogradilišta nije na vama, već na izvođaču radova (naknada je 100 € po osobi dnevno), ali kako ne biste došli u zastoj s naručenim radovima, molimo Vas, uputite Vašeg servisera pravovremeno u postupak.  
 
Servisere koji nisu na listi ugovornih partnera marine i nisu prethodno pribavili dnevnu dozvolu ćemo zamoliti da obustave radove i uputiti ih na postupak ishodovanja dnevne dozvole za korištenje infrastrukture.  Podsjećamo kako je recepcija Yacht servisa otvorena od ponedjeljka do subote od 8 do 16 sati.
 
U dane povećanog intenziteta radova u marini i brodogradilištu su moguća kašnjenja radova. Društva Marina Punat d.o.o. i Brodogradilište Punat d.o.o. neće preuzeti odgovornost za štetu proizašlu bilo zbog kašnjenja ili zbog nemogućnosti izvođenja radova (npr. u slučaju da nismo suglasni izdati dozvolu za korištenje naše infrasturkture, u slučaju da nema slobodnih kapaciteta za obavljanje radova i dr.).
 
Prilikom izvođenja radova, serviseri su jednoobrazno odjeveni s jasno vidljivim nazivom  tvrtke na radnoj odjeći, s istaknutom dnevnom dozvolom za rad i opremljeni osobnim zaštitnim sredstvima. 
Izvođenje radova koje nije u skladu s Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Marina Punat d.o.o. te Općim uvjetima poslovanja i Pravilnikom o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o., kao i  sa Pravilnikom o zasnivanju kooperantskog odnosa, će biti obustavljeno. 
 
Podsjećamo još jednom kako izvođenje radova u marini na vezu u moru ili na kopnu nije dozvoljeno. Iznimka su manji radovi na brodu (npr. čišćenje, pranje plovila, mjerenje, popravak te montiranje i demontiranje cerada ili ojastučenja). Za sve veće radove, pogotovo one zbog kojih može doći do onečišćenja okoliša te za radove koji mogu ugroziti sigurnost i zdravlje osoba ili dovesti do štete na imovini ili okolišu, vlasnik će naručiti transport plovila u SERVISNU ZONU BRODOGRADILIŠTA PUNAT, a cijena usluge može se potražiti u važećem cjeniku
 
Provjerite listu naših ugovornih partnera koji imaju sklopljen ugovor o zasnivanju kooperantskog odnosa i koji su ovlašteni za rad na području marine, suhe marine i brodogradilišta. Ažuran popis je uvijek dostupan na našim internetskim stranicama.
 
Ukoliko serviseri za najavljen posao trebaju ključ vašeg broda koji je deponiran u kontrolnom centru, podsjećamo da nam pravovremeno pošaljete pisanu punomoć za podizanje deponiranog ključa plovila. Punomoć možete poslati e-porukom na support@marina-punat.hr.
  
Vrijede Opći uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Marina Punat d.o.o.
Vrijede Uvjeti poslovanja i Pravilnik o redu u luci Brodogradilišta Punat d.o.o.
Zašto treba najaviti dolazak plovila u marinu?
Molimo  vas  da  nam  najavite  dolazak plovila  u  marinu  na  godišnji  vez  radi lakše  i  brže  pripreme  veza  za  smještaj vašeg  broda.  Prilikom  uplovljavanja preporučamo  koristiti  radio  stanicu VHF  kanal  17.  Ukoliko  nemate  stanicu  na  brodu,  kontaktirati  nas  možete  i putem telefona +385 (0)51 654 135 ili mobitela +385 (0)911 654 479 .

Ukoliko ste unajmili brod kod neke od čarter kompanija koje imaju ured u marini, molimo vas da za privez plovila nakon povratka iz plovidbe nazovete kontakte koje ste dobili u čarter bazi.

 
Dizanje ili spuštanje broda
Preporučujemo da podizanje  ili  spuštanje broda u  more  naručite  barem  3  dana  unaprijed, kako    biste    osigurali    željeni  termin.  Prisustvo  vlasnika  ili opunomoćene    osobe    prilikom    dizanja  nužno  je zbog  pripreme  plovila  za    boravak    na  kopnu    (učvršćivanje  i    pritezanje    jedrilja,    jarbolja,    užadi,  sklapanje    biminija,  odbojnika,    pomoćnih    čamaca    i    ostale  opreme).

Bez  prisustva  vlasnika  ili  opunomoćene osobe nismo u mogućnosti spustiti  plovilo  u  more  zbog  opasnosti  od  naknadnog    potonuća    (ponekad    se može dogoditi da se prilikom pripreme plovila zaboravi na ventile, a može doći i do pucanja istih zbog habanja, hladnoće i sl.).

Sve ovo činimo isključivo iz sigurnosnih   razloga,   zbog   očuvanja Vaše vrijedne opreme!
Ulazak i boravak stranih plovila
Ulaskom Hrvatske u Schengenski prostor znatno se pojednostavljuju propisi za nautičare koji uplovljavaju ili isplovljavaju iz Hrvatske.
Prilikom uplovljavanja brodica i jahti koje viju zastavu neke od zemalja iz Schengenskog prostora, nema više potrebe za zaustavljanje radi obavljanja granične i carinske kontrole. To se odnosi i na plovila koja viju zastave trećih zemalja. Posade tih plovila, u slučaju da u Hrvatsku dolaze iz luke ili polaze za luku u državi Schengenskog područja, čak i ako u plovidbi prolaze kroz međunarodne vode, ne podliježu više nikakvoj graničnoj kontroli. Izuzetak su slučajevi kada se analizom rizika utvrdi da je granična kontrola potrebna u pojedinom slučaju.
Prilikom uplovljavanja u hrvatske teritorijalne vode, npr. iz Italije ili Slovenije, treba imati važeću vinjetu, odnosno potvrdu o plaćenoj naknadi za sigurnost plovidbe, ali popis posade više nije potreban.
Korisne aplikacije i portali za nautičare

Nautički informacijski servis - nIS

Aplikacija je  namijenjena  za  pametne telefone  s  Android  sustavom,  kao  i  za iPhone  mobilne  uređaje,  te  je  izrađena u višejezičnoj inačici. nIS između ostaloga uključuje kontakte, radna vremena i geografsku lokaciju javnih službi, luka, marina, nautičkih sidrišta,   benzinskih   postaja,   barokomora,  zdravstvenih  ustanova  i  drugih za sigurnost na moru bitnih javnih i komercijalnih službi.
Aplikacija doprinosi sigurnosti ljudskih života i imovine na moru te olakšati  dostupnost  javnih  usluga  sigurnostina moru.

eNautika

Portalu eNautika možete pristupiti prijavom putem sustava NIAS (e-Građani) ili putem sustava eIDAS (za strane građane).

Portal omogućuje:

  • prijavu dolaska brodice ili jahte u more Republike Hrvatske
  • uvid u podatke upisnika brodova
  • informativni izračun naknade za sigurnost plovidbe i zaštitu od onečišćenja
  • informativni izračun turističke pristojbe za osobe na plovilu
  • provjeru vjerodostojnosti e-Dokumenata


Nautika eVisitor

Portal omogućuje plaćanje turističke pristojbe prema dužini plovila za 3. 8. 15. 30 ili 365 dana ili prema broju osoba koje će boraviti na brodu.
Obračun turističke pristojbe prema dužini se odnosi na plovila duža od 7 m.

Vlasnik ili korisnik plovila treba platiti turističku pristojbu putem portala nautika.evisitor.hr prije isplovljavanja plovila.

Je li potrebna punomoć korisnika plovila?
Na plovilu u vlasništvu fizičke osobe ili fizičkih  osoba,  koje  plovi  u  Republici Hrvatskoj mogu se za vrijeme plovidbe nalaziti vlasnik plovila, članovi njegove uže obitelji i osobe koje vlasnik plovila za to pisano ovlasti.

Potpis vlasnika na pisanom  ovlaštenju  mora  biti  ovjeren kod domaćeg ili stranog bilježnika.
Upravljanje plovilom
Vlasnik ili korisnik plovila mora biti osposobljen  za  upravljanje  plovilom  sukladno  propisima  države  čiju  zastavu vije.  Ako  u  matičnoj  državi  nije  propisana nikakva osposobljenost  za upravljanje  brodicom,  tada se  primjenjuju hrvatski  propisi.  Osoba  koja  upravlja plovilom  registriranim  pod  hrvatskom zastavom  mora  posjedovati  Uvjerenje o osposobljenosti za voditelja brodice, odnosno  Svjedodžbom  o osposobljenosti za zapovjednika jahte ili ispravu/dozvolu   za   upravljanje   brodicama   i jahtama  izdanu  od  strane  nadležnih tijela  stranih  država  priznatu  od  strane  Ministarstva  pomorstva,  prometa  i infrastrukture. 

Popis  priznatih  stranih isprava/dozvola  potražite  na  stranicama Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
footer-logo
Članice Marina Punat Grupe: